torsdag 29 juli 2010

Grått hus.

Ja, jag sitter i ett grått hus just nu. Förr i tiden hade det en färgblandning av orange och rosa. Det är mycket finare nu. Men jag fick en smärre chock när jag kom med cykeln, var liksom inte riktigt jätteberedd på att det skulle vara grått. Jag visste ju att det skulle målas om, men ändå.. Ja jösses säger jag bara.
För de som inte förstod det, är jag ute hos mor och far. Var ju tvungen att betala några underbart fantastiska räkningar, vilket gjorde mig väldigt mycket fattigare. Ah, jag kommer bli lycklig när slutet av augusti kommer med min lön. Det ska bli fett nice, faktiskt.

Annars är det mest jobb på schemat. I helgen kommer Carro återigen till staden, och för att göra det ännu bättre blir det antagligen utgång med allas våran partyprinsessa Dry Martini också. Det blir dock ganska lugnt för mig, man har ju ett arbete att sköta dagen efter. Men jag behöver ju faktiskt inte bli snorfull för att ha trevligt med de där nötterna :)

Men jahaja. Nu ska jag snart hoppa upp på cykeln igen, ska iväg till J&J för att gosa lite med Mollan. Hon är en riktigt söt kisse, den lille damen. Men snart dödar hon mig nog för att jag inte släpper ut henne när jag är där.. haha :P

PUSS ådedåva
(btw. igår blev jag saknig efter min fina klass. Men nu är det bara 4½ veckor kvar. Den är bra, mycket bra)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar