fredag 2 juli 2010

05.02

Ja, precis då ringde min klocka. Nu är klockan 05.23 och jag väntar på att mitt kaffe ska bli klart. Att jag går upp vid denna okristliga tid beror såklart på att jag ska arbeta idag. Börjar klockan 06.30, slutar vid 12. Att sluta vid 12 känns rätt okej när man börjar så tidigt.
Var hos Lousie igår och kollade på Buffy, och jag sägen som damen herself, det börjar kännas som vanligt igen. Och det gillar vi massa :)

Men annars då?
Fredag idag, och stjärnan Katja tar sin H.A.I.R-examen. Shiet vad tiden går fort, det är nästan ett år sedan hon började där. Sjukt duktig har hon blivit i alla fall, och ikväll blir det ut till den läckande byn för att fira henne! :)

Nähepp, frukost och sedan fix, snart ska Kalle och jag ta oss ut till Lindsdal.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar