måndag 5 juli 2010

Smälter

Ja, jag tror jag smälter bort. Är fruktansvärt varmt just nu! Men inatt sov jag gott, fläkten räddade mig, det var bra. Dock är jag sjukt varm nu, tror det behövs lite regn åde så att den här tunga värmen regnar bort.
Ska ta mig in till stan om en stund, måste ut till tegelviken för att skriva på tjänstgöringsrapport för juni, så jag får några pengar i juli! Ska traska in, faktiskt. Cykeln står ju i ut vid jobbet, och den får stå där tills imorgon bitti när jag cyklar därifrån, känner jag. Orkar inte gå ut dit, cykla till stan, cykla hem, cykla till krafslösa och sedan ut till Lindsdal igen. Det verkar väldigt omständigt faktiskt. Så jag går in till stan, och sedan går jag gissningsvis hem till Lollo en stund med, tror jag :)

Annars har jag inte mycket att meddela världen för tillfället, så jag struntar i det och plockar på mig mina skor istället.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar