onsdag 7 juli 2010

Good morning!

Yes, god morgon.
Klockan är 13.51 och jag har nyligen klivit upp ur sängen. Något som hade varit förkastligt om det varit en vanlig dag, men eftersom jag jobbade inatt och inte gick och lade mig förrän 08.44 i morse är helt okej. Faktiskt.
Så nu håller jag på att koka ägg för att få i mig lite frukost. Ska titta ut genom dörren till grannen snart och säga grattis, Robinho fyller ju 23 år idag! Kom på igår att vi är tre som bor i den här hallen, och alla fyller samma månad. Grattis till oss liksom, hur lyckas man? :)

Men natten var lugn och dagen ser också ut att bli det. Ska tvätta och dammsuga, det är vad som står på schemat. Har dock inte bestämt mig om jag ska ta tretiden eller sjutiden i tvättstugan.. Det är sådant som märks. Men just nu lutar det åt tretiden. Hade varit gött att bara kunna somna sedan ikväll utan att tänka på tvättider etc. Dock är det ju både fotboll (VIVA ESPAÑA) och film (underbara Not another teen movie) på tv:n ikväll. Så vi får helt enkelt se vad som händer :)

Äsch, annars är det inte mycket åde, väntan är väl det värsta.
Nu, frukost!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar