söndag 4 juli 2010

Lille söndag

Ja, det är det idag. Söndag. 4 juli. USAs nationaldag om jag inte missminner mig helt. Och den ser ut som följer för mig:
- frukost
- traska till Lollet och gå på lägenhetsvisning med henne
- traska till krafslösa
- bila iväg till Möllstorp för sol och bad med Jenn och Fion
- minigolf
- hem till mams o paps för att lämna bilen
- traska till Lindsdal för att hämta cykeln
- cykla hem

Riktigt gött ser det ut att bli! Gårdagen var mys. Blev som sagt upp tidigt för jobb, vi var på kolboda och badade och lite sådant.
Fick skjuts av Lisette till namngivningen, så cykeln har bott i Lindsdal inatt. Den ska jag hämta senare ikväll. Men mys var det på namngivningen. Träffade Jim för första gången på många många år. Helt sjukt.. haha :P
Men ja, jag har inte mycket att säga om namngivningen i övrigt, för jag är helt mållös av denna vackra lilla människa. Mitt hjärta!

Efter namngivningen bar det i alla fall av hemåt, där jag donade till mig lite innan Alex och Cissi kom och hämtade mig (i tid för första gången.. :P) och vi åkte iväg mot Larmgatan 10. Där blev det firande av Cissi, och trött som jag var så blev det lipen hur många gånger som helst. Så sjuka människor jag känner :P haha. Men sjukt roligt var det i alla fall!
Blev ganska tidig hemgång för mig, Alex var snäll och körde hem mig runt halv tolv :) Var trött somfan och däckade så fort jag lagt mig i sängen.

Men, nu ska jag käka frulle och sedan bär det av mot Djurängen.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar