tisdag 13 juli 2010

No computer

Nopp. Jag har ingen dator för tillfället, vilket är anledningen till bristen på inlägg. Den fuckade ur i lördags, så sedan dess har jag varit datorlös. Något som är ganska tråkigt såhär under sommaren när jag dör av tristess. Dock var jag och lämnade den hos min kära granne Östen som antagligen kan dona den. Han är rätt bra han.

De senaste dagarna har varit helt okej. Blev jobb i lördags kväll, och i söndags (efter jag fått ett lite psykbryt eftersom allt gick åt helvete just då) blev det bad på köpingsvik. Sedan VM-finalen hos Cissi & Alex, och SPANIEEEEEEEEEEEN säger jag bara. Så jävla gött :D
Igår låg jag mest och dog i värmen hemma innan det var dags att åka till jobbet. Väl där bar det av till tallhagsbadet för bad med min lille vän. Riktigt nice var det :)

Idag vaknade jag och låg och dog en stund. Sedan gav jag upp mitt slöande och hoppade upp på cykeln. Så nu har jag tränat och simmat, och nu sitter jag på stadsbiblan och kolla fejjan etc. Ska nog låna lite böcker åde med, tror jag. Om jag hittar något bra :)

Meeen jahaja. Andra saker.. Ehm, SIMON FYLLER 20 ÅR IDAG! Grattisgrattisgrattis din gamle get! Hoppas du får en kanondag :)
Även Tina fyller 20, så grattis på dig med där borta :)

Och imorgon kommer världens allra bästa CAROLINE hem till Kalmar. Hon stannar inte länge, men jag får i alla fall se hennes nuna en stund. Underbart <3
Men nu är min tid snart ute, ska dra mig hemåt snart.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar