fredag 2 juli 2010

Jobbdagen slut

Japp, jobbdagen är slut. Eller ja, den tog slut en stund innan tolv. Sedan ringde jag mamma och svängde förbi där för lunch, en mycket bra idé av mig! :)
Efter det tog jag mig hemåt, och nu har sovit lite. Fick precis samtal från Lindebo som frågade om jag kunde jobba dag imorgon. Blev först tillfrågad om kvällen, men där sa jag blankt nej. Dag däremot, betyder att jag slutar runt två-halv tre. Vilket gör att jag kommer liite sent till Melizzas namngivning, men ger mig mycket pengar. Så självklart tackade jag ja, jag vill ju jobba så mycket som möjligt! Så imorgon blir det jobb, sedan namngivning och på kvällen kalas. Lite stressigt blir det, men gud så skoj :)

Nu ska jag nog ut och gå en sväng i det fina vädret tror jag! Tänkte springa först, men jag ångrade mig sedan. Det är lite för varmt för det, faktiskt. Så ut och traska en sväng blir det :)
Runt halv sex-sex kommer Cissi och hämtar mig, då är det dags att åka ut till Läckeby för att fira Katja, hon går nämligen ut från H.A.I.R idag. Duktiga hon :)

Så, PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar