onsdag 14 juli 2010

Wiie :D

Ja, idag är faktiskt en riktig "WIIE"-dag!
Är glad för att gårdagens kväll blev kanoners, trots massa vatten. Hoppas det löser sig med den delen i alla fall! Men kvällen var för övrigt riktigt bra. I och för sig, svårt att få det annorlunda i det där sällskapet. Konstigt att jag alltid hamnar i skottlinjen.. haha. Men jag överlever den smällen!

Är även glad för att idag, jepp, IDAG kommer CARRO hem till Kalmar. Om några få timmar få jag se henne igen. Det är sjukt, vi har inte setts på över en månad, jag vet inte riktigt hur jag har överlevt den tiden.. Men det ska bli riktigt härligt att träffa henne idag i alla fall :)

Äsch, annars inte mycket. Har tränat och simmat idag med, det är gött somfan.
Men nu ska jag kolla om jag kan hitta någon bok att låna, orkade inte det igår.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar