fredag 9 juli 2010

Dagen har bara börjat

Ja, det har den faktiskt. Klockan är 12, vilket betyder att det inte var längesedan dagen började. Dock gjorde den det vid 06.15 för mig, då slet jag mig upp ur sängen. Käkade lite frukost och cyklade iväg till simhallen. Simmade och badade bubbelpool med Jenn. Fasen, du är verkligen världens bästa! Så skönt att få prata med dig!

Efter simningen stack jag bort till Sannas lägenhet för att plocka in posten som inte fanns. Drack en kopp kaffe, men det var liksom inte samma sak när hon inte var där :( Gillar jag inte. Var runt hos Carro med och tog in posten, där var det inte lika ledsamt. Henne får jag ju nämligen se på onsdag igen! Underbart :)

Tog mig bort till syster och gosade med världens sötaste kissemånsar och pratade med henne. Sedan blev det en sväng till Change som har världens erbjudanden nu, men ingenting som var värt att inhandla. Vilket var lite tråkigt.

Nu är jag hemma, har nyss käkat lunch. Funderar på hur dagen kommer se ut. Tänkte faktiskt ta och städa lite, är inte riktigt jättefint här inne för tillfället. Men antagligen lägger jag mig bara med min bok, håller på att läsa Snabba cash nu och den är faktiskt rätt svår att lägga ifrån sig.
Men, vi får se vad som händer.

PUSS

1 kommentar:

  1. tack detsamma bästa du! Dagen kunde inte börjat bättre <3

    SvaraRadera