onsdag 28 juli 2010

HEEEY

And i'm back again! Jepp, för sekunden i alla fall. Är hos min finfina vän Lousie och hänger lite, så jag snodde hennes dator. Det är ganska fränt att sitta vid soffbordet och se vad man skriver på en 46' tv-skärm. Faktiskt.

Annars har dagarna som gått varit.. ja. De har varit det mesta. I fredags var det som sagt The Ark med världens bästa Jenn & Johan. En helt underbar kväll som egentligen bara kan citeras med lillebrodern jag aldrig ficks favoritord: magiskt!
Lördagen blev som den blev. Blöt på de flesta sätt. Men på kvällen var det fest och det var kanoners! Tack alla mina fina vänner för att ni gav mig ett så bra födelsedagsfirande!
Söndagen blev en del städ och sedan ut till mor och far för att fira mig. Busade med Timmy och gosade med Melizza. Underbart.

Så började veckan om med jobb och liknande, och ja, det har varit rätt bra helt enkelt.
Men, så äre. Dator får vi se när det kommer. Uppdatering blir när det blir. Men saknar ni mig otroligt mycket så finns jag alltid på mobilen!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar