onsdag 4 augusti 2010

Biblish

Jepp, el biblish sitter jag på nu. Stadsbiblan, alltså. Det känns som att jag har svikit högskolebiblan lite, men så äre. Tror dock att jag kommer flytta in dit igen när idrotten är färdig :P

Men annars då?
Har varit och tränat åde, skulle simmat också. Men eftersom jag var trött i morse så glömde jag packa ner extra kläder, vilket betyder att det inte kändes riktigt värt att byta om. Så det sket sig. Bara gym idag alltså, benen är lagom möra nu. Men det är gött somfan :)
Om en stund bär det av in till staden, en av mina linser gav upp igår, och eftersom det var sista paret måste jag till optikern. Hur överlevde jag någonsin utan linser? Inte för att jag är helt anti mina glajjer, inte alls, men alltså.. Linserna gör att jag kan röra mig något mer obehindrat liksom. Äsch, ni som övergått från glasögon till linser fattar grejen.

För övrigt så har senaste tiden varit kanon. Blev lite kalasande i lördags med Carro, Erik, Robin, Karin och Adam. Sjukt trevlig kväll, och att se min bästa vän le igen var värt allt smör i Småland. Minst. Söndagen spenderades lite med Carro och Sandra, sedan jobb och så Erik och Robin på kvällen.
Måndagen blev ledig, med träning och lite lek med Erik, och igår var det jobb - Jenn - Erik - sova som gällde. Måste säga att dagarna flyter på fort och bra nu :)

Annars så har jag börjat nyttja nikotin igen, vilket inte är bra. Dock vet jag mycket väl att jag inte har råd med detta, så det kommer bli några helvetesdagar (typ i helgen) och sedan blir jag utan igen. Om det blir för evigt eller bara fram till lönen kommer i slutet av augusti, det får min motivation och dåvarande känsla bestämma.

Men jahapp, nu ska jag gå in på Kalmarhems hemsida och kolla varför de inte gjort något åt min förbannade lampa i badrummet.
Tills vi hörs..
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar