onsdag 18 augusti 2010

ÄNTLIGEN KLT!

JAA! I november-december går KLT:s (Kalmar Läns Trafiks) nya betalningssätt igång, och jag är i himmelen. Äntligen ska man kunna betala med kort etc, det kommer bli underbart. Det kommer även bli underbart långa köer och en jävla massa förseningar, men det skiter jag fullständigt i. Och så kommer det antagligen bli prishöjningar. Men, WHATTA EFF som Mälis skulle sagt, ÄNTLIGEN KORT! Hejahejaheeeeeeeeeeeja!

Har för övrigt haft en väldigt aktiv och händelserik dag på jobbet, me lika a lot. Sjukt bra säger jag bara, och det är faktiskt lite trist att den här sommaren snart är över. Dock kommer ju mina fina mongon tillbaka från alla dess städer, så det gör det rätt mycket mindre ledsamt att sluta jobba. Och nästa fredag kommer feeetinglöööööönen och då ska alla mina äckliga skulder till folk betalas så jag blir av med dem, och när sedan CSN traskar in på kontot ska en ny cykel inhandlas. Ah, det var längesedan jag längtade så till en höst som jag gör nu.. Ungefär ett år sedan, faktiskt.

Men så äre, ska glo runt lite och sedan blire sängen!
PUSS

1 kommentar:

  1. sv: åh om jag hade läst det lite innan! jag gick ju och köpte boken igår... den var inte värd 198:- kan jag säga, och man är nog lite för gammal för vissa delar. jag har inte heller mycket kvar på den, men nu har man läst den i alla fall :)

    SvaraRadera