söndag 15 augusti 2010

Listaaaa..

.. stulen från ingen mindre än min stora stora idol KISSIE!

SOMMARLOVSTESTET

- har du druckit tills du spytt?
Jepp, förra lördagen var inte nådig :P

- sårat någon?
Inte vad jag vet och i så fall inte med vilja

- förlorat en vän?
Nepps :)

- träffat nya människor?
Ohja, en jävla massa faktiskt!

- kysst en främling?
Yeah

- tagit droger?
Om alkohol räknas, så ja. Annars, nepp.

- haft en sommarflört?
Njae, men början till en!

- gråtit?
Yes indeed. Fast mindre än förra sommaren! :D

- skrattat tills du kissat på dig?
haha näe, men lipen har kommit ett par gånger!

- tältat?
Nepp.

- varit vaken en hel natt?
Hell yeah, senast inatt. Hard work work!

- solat?
Mer än vanligt, faktiskt.

- badat?
Yepp :)

- haft ett förhållande?
Nope

- gjort dig riktigt illa?
Nesh

- gjort några nya tatueringar/piercingar?
Näe, men kommit på ungefär hur nästa tattoo ska bli :)

- läst en bok?
Jao, ett par stycken har det ju blivit.. :P

- skickat felsms med flit?
haha näe

- suttit vid datorn en hel natt?
nepps. Men börjar väl bli gammal eller något :P

- näckat?
nääää

- solat naken?
haha näe

- fått utegångsförbud?
Vet inte, jag förstår inte riktigt vad Piff&Puff säger!

- sagt jag älskar dig och menat det?
Jepp. Jag har några vänner som fått höra det :)

- sagt jag älskar dig och inte menat det?
Nepp, det där lade jag av med för ett tag sedan!

- varit i slagsmål?
Neheddu

- pussat någon av samma kön?
As always; yes!

- sjungit högt på ett berg?
Ne, har inte haft sådär jättemånga berg att tillgå..

- kysst någon i regnet?
Nope

- kysst någon i skogen?
Nepps

- kysst någon du inte borde?
haha näe, det tycker jag inte.

- tappat rösten?
nippe

- varit på festival?
Näe :(

- gått upp i vikt?
lite, men..

- gått ner i vikt?
.. yes :D

- bränt dig?
Yeah, jag var lite röd ett tag. Och så skulle jag laga mat och då var fingret i vägen..

- fått en ful bränna av t.ex. kläder/smycken etc?
Nepps

- varit utomlands?
Nää

- gjort ett bra köp?
Har inte gjort särskilt många köp alls :P

- tagit upp kontakten med en gammal vän?
Yes sir :D

- haft skadeglädje?
(heter det inte känt skadeglädje?). Men nej, jag tror inte det.

- sovit under bar himmel?
Näee

- Vad kommer du sakna mest?
Jobbet, tror jag. Och mina gamla grannar.

- har du svarat ärligt på alla frågor?
ja, så mycket som jag minns i alla fall.


Jahapp. Sånt gör man när man har tråkigt. En annan grej jag måst erkänna (som jag hatar mig själv lite för) är att jag de senaste dagarna har spenderat många timmar framför tvn för att kolla på ett program som jag inte trodde jag skulle ta i med tång - Paris Hilton BFF. Och jag har varit förbannad och skrattat och jag lipade tillochmed lite när hon valde Stephen som slutlig vinnare. Jisses, jag börjar ju bli patetisk på riktigt. Haha.

Men jahapp. Blir chill idag, ska försöka ta igen lite sömn efter två vakennätter på jobbet :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar