måndag 16 augusti 2010

Great day :)

Ja, det har jag faktiskt haft. Var rätt trött/sur/hostig/död när jag vaknade i morse. Kan ha berott på att monstret inte fick några bra rundor igår, eftersom jag var ungefär sådan hela dagen då. Så tog ut honom en snabbis, sedan var det bara att slänga på sig kläder och brumma bort till Norrliden. Mötte upp Erik och var med på hans besiktning, den gick bra. Trevlig granne kommer min lilla skåning få också, det gillar vi :)
Efter besiktningen bar det av till mamma och pappa, snodde lite kaffe + frukost + kan jang. Bra dära! Tog mig ut till jobbet och blev på kalashumör, tur att man har roliga jobbarkompisar :)

Slutade vid två, så då blev det hem och sedan ut med vovven på en långrund. Traskade bort till travbanan och runt lite, 1½ timme var vi ute! Härligt var det, för solen strålade och allt kändes bara rätt gött. Hoppade in i duschen och begav mig återigen till Norrliden, för att hjälpa Erik med vänner flytta grejer. Det blev lite rännande in i affärer etc. också, och jag träffade min bästa kundvagn (<3) + min VFU-handledare, och bara de där två kan ju lysa upp dystrare dagar. När jag dumpad östen hos Viktor begav jag mig av till Jenn och Johan där det blev massa prat, käk, promenix och te :)

En helt fantastisk dag med andra ord! Nu har jag precis varit ute med Morris en sista runda, och ska snart gå och lägga mig. Ska bara vattna grisen (marsvinet) och se om el gato vill gå in, sedan blir det hopp ner i sängen. Tänker sova ut ordentligt imorgon, är planen.

Men ha det underbart!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar