lördag 21 augusti 2010

Lovely :)

Ja, den här dagen är riktigt fin. Har träffat två av de bästa människorna jag vet, dvs. Bea och Basse. Att träffa dem gjorde liksom att livet bara kändes riktigt bra idag. Inte för att det kändes dåligt innan, men det kändes som om hela min värld återställdes till det rätta igen. Helt fantastiskt att två människor kan få en att känna så :)
Åkte hem dit, fick kaffe och macka och massa prat och sedan hoppade vi in i forrden och åkte till flygplatsen. Turturduvorna åker till Mallorca idag, nämligen (jag hatar er lite för att ni åker utomlands och inte jag).

När jag kom hem satte jag mig på fejjan och såg att det är snack om korpen med några från gamla laget - det hade varit kalasfint och underbart, faktiskt. Helt sjukt bra om det skulle bli av, jag är SÅ pepp! :D
Så nu har jag kollat lite info om korpen och jag är så sugen, så sugen!

Nu ska jag chilla lite och slänga iväg ett sms till Östen, vi skulle ha gått på stan idag men jag känner att det inte riktigt hinns eftersom jag måste vara tillbaka med bilen hos mamsen om en stund!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar