tisdag 17 augusti 2010

Hemma!

Yes, 'r hemma for real. Allts[ i mitt hem i Norrliden! Det k'nns r'tt gutt, s'rskilt eftersom jag [terigen har en dator tack vare Erik! Very nice. Det jobbiga 'r, som kanske m'rks, att jag inte har o, a, a fast med prickar ;ver. Eftersom det 'r p[ engelska. Det 'r lite irriterande faktsikt. Och att alla tangenterna inte 'r som de ska.. haha. Men jag f[r be honom kolla p[ det sedan, h[ll till godo s[ l'nge.

Annars var jag hos Marcus till typ nyss, det var nice. Det blev mer minnenas dag, kan jag s'ga. Micke kom dit med och vi snackade massa skit, som vanligt. Skrattade n[got sjukt ocks[, som vanligt.

Nu sitter jag h'r i min ensamhet. Funderar p[ att diska lite och kanske b'dda om, men jag vet inte, har liksom ingen lust till att g;ra n[got s[ tr[kigt. Haha fan vad st;rande det 'r att inte ha med de tre sista bokst'verna!
Funderar 'ven p[ vilket virusprogram som 'r b'st som man kan ladda ner.. blir nog ocks[ en fr[ga till :sten n'r han kommer!

Men, time to.. vetefan. Hitta p[ n[got vettigare kanske.
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar