onsdag 11 augusti 2010

Back on track

Ja, för ett tag i alla fall. För natten alltså. Arbetar och har mig inatt, men sådär slitigt är det inte. Lugnt somfan, med andra ord!
Fick i alla fall låna Tobbes login, me like a lot. Han är snäll han!

Annars har senaste tiden gått som den har. Blev en chill fredag och en festlig lördag i helgen, Kajsa och jag begav oss ut på äventyr. Med oss hade vi även Elsa, någon som jag inte riktigt kom överrens med på högstadiet, men som blivit en sjukt trevlig sak nu. Riktigt nice var det, även om Bistro Bar inte är 100% okej. Näpp.
Har blivit lite jobb med, som inatt. Det var inte beräknat, men det svider inte i min plånbok. Dock svider det lite i resten av mig, för jag hade nog egentligen behövt sova inatt. Det hade varit skönt i alla fall. Men, sova kan man göra i graven, som di sä, di lärde. Eller imorgon på dagen.

Annars då? Har mailat den däringa Ragnar på LNU, ska byta till grundskolelärare istället för fritidspedagog. Men han är inte den snabbaste hästen i båset, så jag funderar på att hitta någon annan att maila. Har för mig att det finns en tanta också, ska testa det om jag inte fått svar imorgon.
Väntar även på nya linser, den ena fuckade ju upp sig förra veckan, så nu har jag levt på ett öga de senaste dagarna i väntan på nya. Kommer de inte imorrn får jag dåndimpen.

Men äsch, nu ska jag gå ut och läsa lite HP istället. Är på sista boken nu, och jag måste säga, det ÄR faktiskt en av de bästa serier som någonsin skrivit <3

men så, PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar