fredag 13 augusti 2010

Boholmarna!

Jepp, där befinner jag mig nu. Är hus-bil-hund-katt-marsvins-vakt i en vecka. Det är nice. Så efter jobbet igår cyklade jag som en galning till huset (ändå tog det nästan en timme) från lindsdal, och sedan var det ut och traska med Morris i en halvtimme. Hej motion säger vi om det!
För övrigt så var jobbet trevligt, vi åkte och tittade på lite höns och en gris ute på landet (typ Sporrsjö eller något) och Lukas såg minst sagt förvånad ut över att se mig där.. haha :P
Råligt råligt!

Har fått svar från Lena P, hon är snabbare än Ragge. Så jag ska in till henne någon dag i veckan som kommer. Det är bra :)

Annars har jag inte mkt att säga, tror jag ska hoppa in i lillekusinens rum och spela lite GH, för då kan jag äga honom när de kommer hem sedan :P

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar