fredag 20 augusti 2010

Godmorgon!

Ja, nu är det morgon för mig. Jobbade till typ åttish, så nu har jag sovit några timmar. Vad jag inte förstår är varför folk som mycket väl vet att jag sover under dagen ska hålla på att ringa och greja? Var tvungen att ha mobilen på ljud för jag väntar samtal från Lena P om jag ska få byta till grundskolan eller inte, och det var en rätt dum idé att ha det så. För jävlar vad jag har blivit poppis på senaste! Dock var det bara det första samtalet+smset och de sista som jag vaknade av, så ingen större skada skedd. Men ändååååån! Gah!

Nu håller jag för övrigt på att göra frukost. Blir min absoluta favoritmat, makaroner och köttbullar. Mums...... eller inte. Men så blir det ibland, är man fattig så är man. Och jag är bara det i en vecka till, för då kommer lööönen! Riktigt nice ska det bli faktiskt.

Annars så hade jag massa vettigt att skriva i morse, men minns ingenting av det nu, så ha det lovely så ses vi en dag!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar