måndag 28 september 2009

VFU

Jepp, idag börjar min VFU på oxhagsskolan. Lite nervös är jag, men inte sådär överdrivet som jag brukar vara. Är klar i tid, ska bara dricka upp kaffet och borsta tänderna, sedan bär det av. Tar bilen idag, är ju sista dagen för mig som jag är ensam hemma, så jag tycker jag får det :)

Efter VFU:n idag blir det städning här hemma, sedan ska jag hämta min cykel hos J&J så jag kan cykla i fortsättning.

Idag kom jag på bästa grejen att göra på morgonen. Jag snoozade i fem minuter, sedan låg jag i fem minuter till med öppna ögon och tänkte på bra saker som har hänt de senaste dagarna, och bra saker som kommer hände under dagen. Ett fantastiskt sätt att börja morgonen på, och jag är lika lycklig som jag var när jag somnade igårkväll!
Tummen upp för det.

Men nu ska jag göra mig färdig och sedan blir det bilen iväg.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar