måndag 28 september 2009

Lycka

Ren och skär lycka känner jag idag. Jag vet inte varför, det bara kom till mig. Kanske är det en lättnad för att allt är fixat med allt, grejer är hemma, VFU:n börjar imorgon, allt känns klart. Jag är riktigt jävla lycklig.
Helt nöjd med mitt liv är jag kanske inte, men lycklig är jag, och det kan man vara även om man inte är nöjd. Det känns så skönt att känna såhär, en befriande känsla som jag inte har känt på väldigt länge.

ÅÅÅÅÅÅH, just nu vill jag bara gå ut och köra ett vårskrik som Ronja, även om det är lite fel del av året just nu. Men det skulle kännas skönt att få ur all den här lycka. Jag måste hitta på någonting, göra något. Haha, jag får fundera på den grejen en stund :P

PUSS

1 kommentar:

  1. oooh, vad glad jag blir av att läsa att du är sån gladis Bullan :D det värmer i hela mig :D
    Bra bra braaaa :)
    <3

    SvaraRadera