onsdag 30 september 2009

(:

Alltså, jag kan inte sluta le åt dessa underbara barn. Även om de bråkar, slåss och ramlar och gråter, så är det underbara. Och även om de trotsar och käftar och tjabbar, så är det underbara. Jag har valt så förbannat rätt, helt enkelt!

Nu sitter jag hemma, syster är här med, så jag tänkte låta henne leka taxi och ta mig till L sedan :) Ska dricka kaffe och (förhoppningsvis) glo på en star wars till. Jag är så jäkla pepp på det nu alltså! Haha. Fast det är nog inte hon, så det blir antagligen någon skräck. P har ju typ miljoner i sin lägenhet. Haha :)

Jahaja. Inte mycket att skriva.
Kolla B:s blogg förut med, hon hade skrivit om minnen och hade massa bilder. Wonderlovely. Skrattade somfan åt en del, men det blev ju ofta så på de där festerna ute i Smedby. Man skrattade och var sepe konstant, sådär som det ska vara. Jag kommer sakna dessa fester något otroligt. Men, man har ju minnen. Plus att man lär träffa de där nötterna en del ändå :)

Men,
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar