fredag 25 september 2009

Smärta

Ja.. Ont i huvudet har jag. Något fruktanslöst faktiskt. Vilket suger, för det är meningen att jag ska vara social och trevlig mot ett styck födelsedagsbarn idag, och att jag ska få träffa J imorgon. Alltså vill jag inte vara sjuk.
Dock gav D mig en idé igår, jag ska bara åk till apoteket och dona det som behövs. Och till konsum för att köpa citroner och grejer. Funkar det här, D, så får du fan en blomma när vi kommer tillbaka efter VFU:n!


På tal om VFU, måste ringa dem idag. Nu egentligen. Och jag vet ju hur jag är, jag hatar att ringa. Men jag måste faktiskt, annars har jag ingen aning om när jag ska vara där på måndag eller vad vi ska göra. Så jag ska ta mig i kragen och ringa dem, så fort jag skrivit färdig här. Faktiskt.
Usch vad jobbigt.

Förresten så anser jag att det är Toffes, Lollos och Basses fel att jag är sjuk. Så det så. Det är alltså er jag är förbannad på. TÄNK på det, kära vänner ;)

Men, dags att gå.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar