tisdag 29 september 2009

Home again

Yeeeees, hemma igen. Efter åter en hård dags slit på oxhagsskolan. Men jösses vad jag älskar det. Snacka om att ungarna får en glömma precis allt annat. Helt fantastiska är dem, även om de kan få en att gå i taket ibland.

Pratade med P i tele förut, fan vad jag har saknat dig. Känns skönt att vi fått upp kontakten igen. Och du vet att jag finns här för dig, det har jag alltid gjort! Ska leka med honom på söndag, det är riktigt nice :)

Men jahapp, borde väl egentligen skriva färdig den där förbannade skriva-uppgiften. Grejen är att den ÄR färdig, måste bara hitta på en rubrik till avslutningen och gör färdigt källförteckningen. Bah. Men jag får nog ta tag i det nu, så jag blir klar någon gång. Lämnar jag in den idag så kan jag göra annat imorgon! :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar