torsdag 24 september 2009

Finking

Yes. Aj äm finking. Funderar faktiskt. På vad jag ska glo på på tv. Svårt att välja, faktiskt! Frågan är om jag ska kolla på idol eller simpsons. Jag lär fundera tillräckligt länge för att missa båda. Men jag tror det blir family guy sedan, och efter det är det ju plus. Underbart helt enkelt!

Sitter och käkar vårrullar med. Gott somfan. Upptäckte att jag var hungrig. Så hittade jag vårrullar. Jag hoppade lite av lycka och tryckte in dem i ugnen. Gott, det säger jag bara!

Febern har gått ner lite, men jag är fortfarande snorig och ont i huvudet. Skönt att jag slipper halsen med, det hade tagit död på mig.

Imorgon blir det en sväng till M för att hämta sista grejerna, sedan blir det en sväng till Lollet för att mysa med henne och köra den då 20-åriga tösen till systemet :) Fasen så skoj. På kvällen ska jag mysa med henne, kanske gå ut och ta ett glas eller bara chilla. Det beror på mitt tillstånd i sjukvärldens så att säga!

Ska även ringa till oxhagsskolan imorgon, har fått VFU-plats där. Så jag måste ringa. Jag hatar att ringa. Jag tycker det känns jättekonstigt. Jag blir rädd och helt stum och vet inte vad jag ska säga. Det suger en del. Men S skulle hålla tummarna för mig, så det går nog bra :) Hihi.

Men så ere, nu ska jag käka upp mina vårrullar och sedan är det dags för tv!

PUSS åde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar