lördag 26 september 2009

Bajs :(

Ja, idag är det faktiskt tillåtet att vara barnslig och säga; bajs! Faktiskt. För jag mår inte bra, och jag hatar det. Febern har dock gått ner lite (HALLELUJA) men annars är tillståndet oförändrat. Var på apoteket igår och shoppade loss.
Ibumetin
Kan Jang

Brustabletter med c-vitamin
Näsdukar


250 kronor fattigare har jag gett mig in i kriget mot förkylningen. Så just nu sitter jag och väntar på att mitt te ska bli färdigt. TUR att jag har en underbar vän i B, som arbetar på en affär som säljer te. Så det så. Kiwi & jordgubb is the shiet.

Var för övrigt med lite folk igår. Damen L fyllde ju stora 20 år, vilket firades med ett besök på systemet, bakad potatis och sedan mys i lägenheten. Dock drack jag inget, sjuk och chaffis som jag var så fick jag låta bli. Men mys var det, massa spelande och lite film och ännu mera prat. L hängde med hem och sov hos mig sedan, det var mys somfan. Jag har verkligen saknat dig, min bästa vän <3
Trevligt även att få sms sådär på kvällkvisten :)

Idag var det meningen att jag skulle hänga med gänget upp till o-hamn, men det dog så fort jag vaknade i morse. Kan inte sitta hos J och snora överallt, det funkar inte. Plus att jag nog inte hade pallat att köra massa mil fram och tillbaka. Men jag hoppas ni får skojs ikväll i alla fall :)

Så ikväll får det alltså bli en lugn kväll, får hoppas på att det går något bra på tv. Annars får det bli film, har ju en del här som jag inte sett på länge och som jag älskar. Så vi får se helt enkelt. Ska bara chilla och försöka krya på mig det bästa jag kan.

Men, dags att hitta på något annat.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar