lördag 26 september 2009

En helt ny värld

Sitter och lyssnar på soundtracket till Aladdin, en helt ny värld. Underbar sång. Jöback kommer alltid vara kungen när det gäller sådant där. Så det så. Funderar för övrigt på att gå ner och kolla om jag kan hitta någon disneyfilm att titta på senare, någon måste jag väl ha?
Kanalutbudet här hemma är ju inte det bästa, och på fyran där jag brukar hänga kör det bingolotto för att fira det 700ade programmet. TJIHO. Spännande. Måste jag inte säga att det är :P haha.

Äh, så äre i alla fall. Har spelat lite gitarr och lite blockflöjt med, det dödade tiden lite. Och så kollade jag på slutet KFF-IFK. Självklart vann ju KFF, 2-1. Den sved dårakt inte. Ska skicka ett sms till mamsen sedan och berätta med :) hihi

Men men, ska väl ner och leta reda på film nu!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar